300 STRANIH I DOMAĆIH IZLAGAČA: Pripreme za najznačajniji privredni događaj u BiH teku po planu

300 STRANIH I DOMAĆIH IZLAGAČA: Pripreme za najznačajniji privredni događaj u BiH teku po planu

Pripreme za 15. Međunarodni sajam privrede u Tešnju teku prema dinamičkom planu. Završeno je postavljnje sajamskih hala i podopolagački radovi, a ovih dana se kreće sa unutrašnjim uređenjem, elektroinstalacije, klime i drugo. Istovremeno teku marketinške aktivnosti (reklame, bilbordi, društvene mreže) kao i ostala tehnička pitanja vezana za konferencijski dio i boravak brojnih domaćih i stranih delegacija.

Ovogodišnji sajam očekuje oko 300 izlagača iz Holandije, Njemačke, Italije, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Austrije, Makedonije, Crne Gore, Turske i naravno BiH, a zemlja partner je Makedonija.

“Kada smo se odlučili da razgovaramo o zemljama partnerima iz okruženja, vodili smo se činjenicama da je ovo do početka 90-tih godina bio jedan jasno definisan ekonomski prostor. Istina da se sada sve više i priča o regionalnoj privrednoj saradnji. Mi smo željeli te i takve aktivnosti implementirati i svjesno smo išli u početku na zemlje sa kojima BiH nema neriješenih političkih i drugih pitanja“, kaže Senad Brka , predsjednik Udruženja privrednika «Biznis centar» Jelah-Tešanj.

Podsjećamo da je prije dva dana održan sastanak predstavnika Udruženja privrednika „Biznis centar“ Jelah-Tešanj sa  Njegovom Ekselencijom, Ambasadorom Republike Sjeverne Makedonije, gospodinom Ekrem Ebibi.  Delegaciju Udruženja privrednika su činili Predsjednik,  gospodin Senad Brka i koordinator projekta između Vlade Republike Sjeverne Makedonije i Udruženja privrednika „Biznis centar“ Jelah-Tešanj, gospodin, dr.sc. Venan Hadžiselimović, gdje su utvrđeni  tehničkih detalja dolaska državne i privredne delegacije u Tešanj.

“Prvenstveno nas interesuje njihova poljoprivredna proizvodnja s obzirom da mi u Udruženju imamo izuzetno jake firme u tom segmentu, mislim na AS grupaciju, DUKAT, Biošamp i dr.”, ističe.

 

Pored toga, Brka naglašava da je preliminarno dogovoreno sponzorstvo za 2020. godinu i to sa privrednom delegacijom Crne Gore.

 

“Kada je u pitanju Crna Gora, nama je veoma interesantna luka Bar, slobodna carinska zona. Interesantna nam je kao turistička destinacija, te kao država za plasman naših roba i usluga”, kaže on, dodajući da su neke članice udruženja već uveliko ušle na tržišta tih zemalja poput firmi Madi, Hifa Oil, Artisan, Danijel S i drugih.

 

“Pored toga, Crna gora je otvorila 32 poglavlja kada je u pitanju pristupanje u EU, imaju trenutno preko 3 milijarde eura ulaganja u turizam i mi tu imamo svoje šanse. Naravno, prvi preduslov da bi se krenulo u realizaciju aktivnosti je dovođenje u red saobraćajnica koje povezuju naše dvije države Foča – Nikšić – Podgorica”, kaže Senad Brka predsjednik Udruženja privrednika «Biznis centar» Jelah-Tešanj.

 

Kako sajam godinama održava svoj  kontinuitet, Brka kaže da ideje crpe iz znatno razvijenijih zemalja sa sajmova u Minhenu, Hanoveru, Frankfurtu.

“Imamo jasne ciljeve šta hoćemo, imamo jako Udruženje (225 članica) koje ovaj događaj organizuje, imamo lokalnu zajednicu koja daje bezrezervnu podršku, imamo korektne odnose i sa ostalim strukturama Dejtonske konfiguracije BiH (ZE- DO kanton, Federacija, VM). Nemamo profesionalce koji samo rade sajam. Sve aktivnosti vodi Upravni odbor Udruženje i svi mi na uštrb naših vlastitih firme relizujemo ovaj projekat.”

Budući da je Tešanj napredna regija koja sama sebe reklamira time što dokazuje da rad može odvesti daleko i privući strane investicije, na pitanje gdje i kako vide sajam u budućnosti, predsjednik Udruženja kaže da im je cilj da ostanu broj 1 u BiH.

“Također, kada su u pitanju isključivo privredni sajmovi, radovali bismo se da ih ima što više, pa neka tržište reguliše ko može opstati”

 

 

Izvor: akta.ba